perplexity

Címkék: kérdőjel ébred москва

2009.06.23. 09:30

...mikor a munkamentes napodon felkelsz hótt korán, sőt, kipattansz az  ágyból és aztán ráeszmélsz, hogy semmi komoly oka nincs, hogy magadhoz tértél, na, nálam azután jön ez a "miapicsavan?!" - érzés. Van ebben egy kis evolúciós maradvány is szerintem (lásd REM szakasz előtti izomrángás), nem rossz ez.

 

 

 

 

 

 

 

Az első effajta élmény akkor ért, mikor úgy 9 évesen Moszkvából kifelé  tartva felébredtem a buszon, este. Kint a város körüli iparvidék esti fényekben, hatalmas minden, barna és sárga. Sokkal jobban féltem, mint pár órával előtte a repülőn (pedig ha ezt tudtam volna!). Tisztán emlékszem, hogy állt az idő és nem tudtam, hogy mi is van. Nem szorongás, nem pánik, csak valakimondjamármeg, miért.

ismerős?

A bejegyzés trackback címe:

https://proxima.blog.hu/api/trackback/id/tr381202679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása