This is a response to San Miguel José's post

 

Térítő

 

 

-Vinnélek a kommunális hulladékgyűjtőbe, készülj már!

Ez meg, rá se hederít, inkább az ágyon henyél, ül, bár

Menetre kész, mindene magánál, szépül már

Mert megérdemli; It’s like I work hard, then play hard. Ménkű rá!

 

-Nem tudnak velem mit kezdeni – nem vagyok kommunális,

Elidegenítek, skatulyázom, jöhetsz nyolc után is!

Magam vagyok a szenvedély, szerelem, véres torkú vágy is,

Elhitted, hogy éltetlek - van zsírsavam, konjugált is!

 

Átszőttem az értékrendek pókhálós rendszerét,

Azóta isszák vadul a kertészek vegyszerét

Híveim, indulnak már hamvas testekért

Mert minden szűkül, reggel után estebéd

Jön hirtelen, nyúlj csak gyorsan kedvemért

A zsebbe, mert most mindenki erre néz

Hátul megindul a nagy malom, de ne féld

 

Azt, ami a fejedben már elkezdődött, beköltöztem hozzád, mindened az enyém, a gondolataiddal kezdtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://proxima.blog.hu/api/trackback/id/tr852306455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2010.09.19. 16:23:56

Micsoda szépirodalmi lavina indult itt be, kéremszépen... :)

Lovely it is.

áldottgyermek · http://aldottgyermek.blog.hu 2010.09.19. 17:54:20

nem is lesz ennek jó vége :-)

Cép volt miss M.Y.

respect!
süti beállítások módosítása